HOT NEWS
Please Wait...

Akınsoft Staj Başvurusu

Akınsoft

Bilişim ve ileri teknoloji alanında faaliyet gösteren Akınsoft; Konya, İstanbul ve Cadde Meram Kafe & Robotik Uygulama Merkezi'yle birlikte tüm Türkiye'deki Bölge Bayi ve Ana Bayi ofislerinde stajyer alımı gerçekleştiriyor. Akınsoft stajyer alımları 3 şekilde gerçekleştirilmektedir.

1- İşyeri Eğitimi Protokolü Uzun Dönem Staj

Bu staj programı ile örgün eğitim koşulları altında öğrenciye verilmesi sınırlı olan bilgi, beceri, deneyim, uygulamaların kazandırılması amaçlanmaktadır. 
Başvuruda bulunabilecek bölümler: Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, Elektrik- Elektronik Mühendisliği, Mekatronik Mühendisliği, Makina Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği, Biyomedikal Mühendisliği, Yönetim Bilişim Sistemleri vb. 
Değerlendirme Yöntemi: Mülakat ile değerlendirme yapılacaktır. Staj Süresi; Bahar, yaz ve güz dönemi 14 hafta ve üzeri.

2- Yaz Dönemi Stajı

Yaz döneminde deneyim kazanmak amacı ile oluşturulmuş staj programıdır. 
Başvuruda bulunabilecek bölümler: Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, Elektrik- Elektronik Mühendisliği, Mekatronik Mühendisliği, Makina Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği, Halkla İlişkiler ve Reklam, Gazetecilik, Bilgisayar Programcılığı, Biyomedikal Mühendisliği, Yönetim Bilişim Sistemleri vb. 
Değerlendirme Yöntemi: Sosyal medyayı etkin kullanımı ve sosyal medyada etkileşim durumu göz önünde bulundurularak değerlendirme yapılacaktır. 
Staj Süresi; Yaz dönemi 20-30-40-60 gün

3- Ortaöğretim Mesleki Staj

Mesleki ve teknik ortaöğretim öğrencilerinin alanlarında beceri kazanması için okullar ve uygun kurumlar arasında belirlenen staj programıdır. 
Başvuruda bulunabilecek bölümler: Bilişim Teknolojileri, Otomasyon, Elektrik-Elektronik, Torna CNC, Makina vb. Değerlendirme Yöntemi; Mülakat ile değerlendirme yapılacaktır. 
Staj Süresi: 1 eğitim-öğretim yılı / haftada 3 gün

MDCSITE

I'm just a beginner blogger who tried to learn things related to coding which always appears in front of the eye